Wednesday, 30 March 2016

Sophin Nail Polishes from Cosmo Art Poland

Hello everybody
I am here today to show you my new collection of Sophin nail polishes which have been sent to me for review from Sophin Cosmo Art from Poland - thank you very much Ruslana . I have been asked to chose and try five polishes. You should know that the collection of Sophin polishes is quite big and it was really difficult to make this choice.
Sophin polishes have no names just numbers. I really hope that designers will finally decide to give some names because it is quite difficult to remember all these numbers.
I chose some Gellac colours which harden and dry in natural light - no UV lamp needed. I am really curious about this collection.



from left: Navy Blue (number 652), metallic red (number 642)
 From left: Burgundy (number 632), Pink with delicate shimmer (number 649)

UV Gellac top coat


Sophisitcated Pink (number 328)- I can't wait to try this beauty.


All Sophin polishes are 5 Free, with no toluene, formaldehyde, camphor, paraben, dibutylphthalate- it means that they are quite friendly for our nails.
Sophin Nail Polishes you can find in Sophin Cosmo-Art in Poland and Sophin Cosmetics in Europe



And what do you think? Have you tried Sophin polishes already? Let me know your opinion.
Thank you for stopping by.
Have a nice day
Fife Fantasi 
*PR

26 comments:

  1. cool color!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. That Sophisticated Pink polish looks awesome! I can't wait to see how that looks on! :D

    ReplyDelete
  3. Gratuluje i zapraszam do mnie ... jako ambasadorka firmy mam już sporo tych cudów w swojej kolekcji :) Będziesz zadowolona :)

    ReplyDelete
  4. Ten róż z białymi drobinkami mi się podoba i jestem też ciekawa kilku innych. Mam kilka szt. Sophinów, trafiły mi się bardzo dobre krycia.

    ReplyDelete
  5. Aha! It sounds quite beautiful, can't wait to see your swatches and review! :-)

    ReplyDelete
  6. Już jestem ciekawa Twoich propozycji na wykorzystanie tych kolorków na paznokciach :)

    ReplyDelete
  7. Ja ich jeszcze nie probowalam ale dziewczyny na blogach je bardzo chwalą wiec muszą byc dobre!

    ReplyDelete
  8. Osobiście uważam, że jedne z lepszych lakierów na rynku.

    ReplyDelete
  9. bottle shape is nice and colors are great
    i cant wait to see them on your nails
    many regads dear friend !

    ReplyDelete
  10. Great post hun! So stunning.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    ReplyDelete
  11. Oh, you lucky lady. I am sure you will have fun to try these beauties! I especially am curious about the pink one!

    ReplyDelete
  12. I'm quite curious about this brand, I keep on seeing pics around the web! Can't wait to see what you're up to with this babies!

    ReplyDelete
  13. thanks so much for the comment on my entry
    it means so much to be and Iwanted to say THANK YOU in a more personal way.
    you are amazing.

    with love your AMELY ROSE

    ReplyDelete
  14. Ładne kolory :) Jestem ich ciekawa ale na razie nie kupuję bo próbuję oszczędzać i do tego nie wiem który/które miałabym wybrać:D

    ReplyDelete
  15. I have never herd of the brand before i'm curious about it,thanks for sharing
    tweetykel.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Can't wait to see them on your nails xD

    ReplyDelete
  17. Róż idealny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    ReplyDelete
  18. Piękne lakiery, czytałam wiele pozytywnych opinii o nich, ale sama jeszcze nie próbowałam :)

    ReplyDelete
  19. piękne :) ciekawa jestem, jak u Ciebie sprawdzi się seria GelLac ;)

    ReplyDelete
  20. Śliczne kolorki, zwłaszcza 328 mega mi się podoba :)

    ReplyDelete

I love reading your comments and I always try to respond to every one of them so don't hesitate to leave me a message :)
If you're new on my blog, I always come and check out yours. I am always following back my active followers

Skimlinks Test