Saturday, 13 February 2016

Purple nails for Valentine's Day

Hello my dear readers,
February is a month full of romantic nail art suitable for Valentine's Day. I am coming today to show you one more nail art which is delicate, subtle and perfect for this day.  Maybe some of you could get inspired and create something similar- I will be more than happy.
As a base colour I used two shades of purple, one lilac from Marks & Spencer mini series and second warm, creamy The French Rose shade. On two nails I painted simple nail art. I could use some stamping plates to create the crate but honestly I feel more comfortable with simple brush and acrylic paints. And this is my final effect. What do you think? I am waiting for your opinion.






Thank you for visiting my blog. Have a nice day everyone :)

Fife Fantasi

51 comments:

  1. I love it, really beautiful manicure.

    ReplyDelete
  2. Zdobienie cudowne ♥

    magicworldpirncesscarmen.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Pięknie :) Lepiej się czujesz z farbkami niż stemplami, dobrze zrozumiałam? :D Ja, gdyby nie stemple, chodziłabym z jednym kolorem na paznokciach :D Kupiłam sobie farbki, ale jeszcze nie używałam, nie wiem jak się do tego zabrać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. stemple niezbyt mi wychodza i mam do nich malo cierpliwosci, ale ciagle cwicze :)
      Wyprobuj farbki, polubisz :)

      Delete
  4. Dopiero zaczynam przygodę z hybrydami, ale bardzo mi się to podoba. Oglądam dużo filmików i zdjęć paznokci. Do Twojego bloga na pewno wrócę.

    ReplyDelete
  5. Piękne robisz paznokcie :) szkoda że ja w mojej pracy nie mogę mieć takich pazurków ehhh marzenia :) zaobserwuje twojego bloga jak będę w domku :) bo korzystam z telefonu i nie mam pełne wersji bloga ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojej bardzo mi milo, dziekuje slicznie za cudny komentarz :)

      Delete
  6. I really love your nails and your nail art :) ^^

    ReplyDelete
  7. Piekne; bardzo mi się podobają.

    ReplyDelete
  8. powiedziałabym że słitaśne:D

    ReplyDelete
  9. Cudny kolorek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo mi się podoba! No i wciąż nie mogę napatrzeć się na Twoje pazurki w takiej długości - pięknie wyglądają!

    ReplyDelete
  11. Rewelacja. Bardzo podoba mi się ten śliwkowy kolorek :)

    ReplyDelete
  12. This is a really pretty mani :-D

    ReplyDelete
  13. I like it a lot because it's classy and, above all, it's a Valentine's Day nail art with no hearts at all!

    ReplyDelete
  14. I love the simplicity of this mani! I wish my freehand lines were as great as yours!

    ReplyDelete
  15. Prześliczne zdobienie, takie urocze połączenie kwiatków i różu <3

    ReplyDelete

I love reading your comments and I always try to respond to every one of them so don't hesitate to leave me a message :)
If you're new on my blog, I always come and check out yours. I am always following back my active followers

Skimlinks Test