Tuesday, 8 December 2015

Red floral stamping nail design

Hello my lovelies, 
Today I would like to show you my energetic stamped nail design. Stamping definitely is giving better results on a textured surface and I am quite happy about my art. As a background I used 'Sugar Fix' from Sally Hansen, a beautiful white textured polish. For stamping I used two shades, pink from Marks & Spencer and very bright red 'Madison Avenue' from NYC. I like how this stamping turned out with some blended colours looking almost like shadows. The stamping pattern is from MoYou London 'The Pro' plate- I showed this plate already 'here'
And lets take a look at my pictures. Do you like them? I am waiting for your opinion.







Thank you for stopping by. Have a nice day everyone.
                     *PR

38 comments:

  1. You said it right...that shadow looking stamping is looking so beautiful. Love these manicure. :-)

    ReplyDelete
  2. Bardzo lubię serię sugar coat. Piękne zdobienie:)

    ReplyDelete
  3. Stemple wyglądają super na piaskowych lakierach :) Kiedyś myślałam że się nie da ale próbowałam i nie wyszło mi tak wyraźne że mam piasek jak Tobie. Za dużo topu dałam bo myślałam że się nie odbije :D Strasznie mi się podoba Twoje mani :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sprobuj raz jeszcze, mi stempelki wychodza tylko na piaskach ;)
      Ciesze sie, ze Ci sie podoba moje zdobienie :D

      Delete
  4. Obłędne!!! Bardzo mi się podobają!

    ReplyDelete
  5. Mam tę płytkę, jest bardzo fajna. Super wyszło - ta kombinacja kolorków jest ekstra.

    ReplyDelete
  6. The texture adds depth to the pattern and I love it this way!

    ReplyDelete
    Replies
    1. and this is a easier way as well :)
      thank you Andrea :)

      Delete
  7. stempelki na piaskach zawsze wyglądają super! ślicznie kolory dobrałaś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jedyne stemplowanie jakie mi wychodzi :D

      Delete
  8. Faktura bazy genialna :D a te kwiatuszki śliczne :D

    ReplyDelete
  9. stemple na piasku sa super ;) ale masz długie paznokcie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo sie ciesze, ze zdobienie Ci sie podoba :D

      Delete
  10. so nice stamping! it came out superb !

    ReplyDelete
  11. Idealnie trafiłaś w mój gust, jeżeli chodzi o Twoje paznokcie, ponieważ uwielbiam kwieciste motywy oraz połączenie czerwieni/różu z białym, brawo :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Stamping on a sand polish is so cool!

    ReplyDelete
  13. wow your nails look amazing!! :D

    xoxo,
    Winn | ♥
    winscribbles.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. What a pretty floral mani dear Edyta! Have a relaxing evening ♡

    ReplyDelete
  15. Great mani Fife looks amazing on the texture :-D

    ReplyDelete
  16. wow, niesamowity efekt, wzory świetnie rozmieszczone :)

    ReplyDelete
  17. These are gorgeous! I recently did my first stamping over textured polish! It's so fun.

    ReplyDelete

I love reading your comments and I always try to respond to every one of them so don't hesitate to leave me a message :)
If you're new on my blog, I always come and check out yours. I am always following back my active followers

Skimlinks Test