Monday, 27 April 2015

What happens when you put a zebra in the fridge?

Hello my dear readers
Hope you are doing fine. Animal print nail art is still very popular and always looks very good and trendy on the nails. Today I would like to show you a zebra design painted on some delicate blue gradient. I love blue very much and I was very happy to have this design on my nails.
Let me know your opinion.
Have a nice day everyone :)








22 comments:

  1. ale cudne! piękne kolory i ten wzór mistrzowsko namalowany :)

    ReplyDelete
  2. I love zebra nail art! So stunning colour! ^-^
    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    ReplyDelete
  3. Kocham! ;) Piękniusiooo! Zeberka jest cudna!

    ReplyDelete
  4. So pretty! I love the title of the post :D

    ReplyDelete
  5. Uśmiałam się z tytułu posta ;-D Zeberka na paznokciach w każdym kolorze wygląda dobrze ;-D Kiedyś miałam u siebie na tęczowych kolorach bazowych odbitą czarną zeberkę ;-)

    ReplyDelete
  6. Fajnie wygląda chociaż niebieskie odcienie nie są moimi ulubionymi na pazurkach ostatnio :P

    ReplyDelete
  7. Zebra-Zebra coool, Zebra-Zebra cooool.... (I am singing than the Boney M. :) )

    ReplyDelete
  8. I like the title of this post XD lol
    Btw the nails are very pretty! :3

    ReplyDelete
  9. jak nie lubię u siebie motywów zwierzęcych to ten twój jest tak świetny, że mam ochotę go skopiować:) ekstra

    ReplyDelete
  10. this looks so great! I really would like it it you checked out my blog!

    I’ve follows you using GFC! Please return the favour by clicking here >>>>> Soooomsies


    ReplyDelete
  11. tytuł mnie rozbawił :D fajny ten zamrożony zwierz :D

    ReplyDelete
  12. Have I told you that I love your titles :D
    Also love the nail art :)

    ReplyDelete
  13. Dawno nie robiłam zeberki :( ale lubię ten wzór na paznokciach ;) świetny lakier bazowy wybrałaś ;)

    ReplyDelete
  14. The title made me laugh :) The zebra art is amazing! Love your nail art!!

    ReplyDelete
  15. I love zebra pattern and blue color is my favourite, so I absolutely love this mani! <3

    ReplyDelete
  16. Lovely mani. I really like it :-D

    ReplyDelete
  17. zebro-tygrysy to fajna sprawa;) jak nie mam czasu i pomysłu, to lądują u mnie na paznokciach... choć w niebieskiej wersji jeszcze ich u mnie nie było - trzeba to zmienić, bo super się u Ciebie prezentują :)

    ReplyDelete

I love reading your comments and I always try to respond to every one of them so don't hesitate to leave me a message :)
If you're new on my blog, I always come and check out yours. I am always following back my active followers

Skimlinks Test